Wenslijstje

12:30




Liefste Kerstman,

Voor Kerstmis wil ik graag volgende spulletjes.


Een slowjuicer om heerlijke, gezonde sapjes te maken en een 32Gb (of 64 is ook altijd welkom) geheugenkaart om foto's te maken van deze sapjes. In het boek Shoot van Anki kan ik dan bruikbare tips vinden om deze foto's te stylen en bewerken.

Een lekker warme sjaal om het (nog niet zo) koude weer te trotseren en een lekker ruikend autoparfum van Rituals om mijn autoritjes wat aangenamer te maken. Een nieuwe iPhone om selfies te maken met mijn nieuwe sjaal. Mijn huidige iPhone werkt nog perfect enkel de wifi-ontvanger heeft het laten afweten en wat is een smartphone zonder wifi? O ja, ook wat bolletjes wol zodat ik de breimicrobe nog wat verder zijn werk kan laten doen.

Een nieuwe lens voor mijn nieuwe camera, liefst een 35mm 1.4. Ook nog wat lettertjes voor mijn letterbord want met mijn huidige verzameling letters kan ik nog niet eens 'Vrolijk Kerstmis' spellen. Als laatste graag een leuke camerastrap zodat ik dat ding overal kan meesleuren en mijn lief nog wat meer kan ambeteren met spontane 'wacht, blijf zo is staan, kga ne foto nemen' momenten.

Merci éé!

Enkele van deze spulletjes zijn behoorlijk dure krengen dus daar ga ik nog wat voor sparen en mezelf in de loop van 2016 zelf aanschaffen.



You Might Also Like

2 fijne reacties

  1. Hihi bolletjes wol voor de breimicrobe :D Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook wel een nieuwe iPhone willen, maar hij is zo duur :( Hopelijk krijg je iets van wat je wil. Fijne feesten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.